Marile companii renunţă la reclamele pe Twitter

Marile companii renunţă la reclamele pe Twitter
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Problemele lui Elon Musk cu finanţarea Twitter se înrăutăţesc după achiziţia de 44 de miliarde de dolari. General Mills şi Audi au confirmat, săptămâna trecută, că vor suspenda reclamele lor pe Twitter după ce miliardarul a achiziţionat reţeaua socială, relatează CNN, potrivit Digi24.ro. Este cel mai clar semn de până acum cu privire la îngrijorările în creştere ale advertiserilor faţă de noua conducere a Twitter, după ce Musk a luat mai multe decizii controversate de când a preluat controlul. „Luăm o pauză de la reclamele de pe Twitter”, a declarat Kelsey Roemhildt, purtătoare de cuvânt pentru General Mills.

„Ca de obicei, vom continua să monitorizăm situaţia şi să ne evaluăm felul în care sunt cheltuţi banii”. De asemenea, într-un comunicat separat, Audi a anunţat: „În prezent, am suspendat activitatea de plată pentru reclame pe Twitter şi continuăm să evaluăm situaţia”. The Wall Street Journal, prima publicaţie care a relatat despre aceste decizii ale companiilor, a scris, de asemenea, şi că Pfizer şi Mondalez au luat decizii similare faţă de Twitter. Aceste companii se alătură General Motors, care a spus, anterior, că „evaluează noua direcţie” a Twitter. Şi Toyota, un competitor al Tesla, a declarat că se află „în discuţii cu actorii-cheie” şi că „monitorizează situaţia”. Conglomeratul de advertising Interpublic Group, care lucrează cu branduri precum Unilever sau Coca Cola, a precizat, la începutul săptămânii trecute, că şi-a sfătuit clienţii să suspende reclamele pe platformă.

Citit 902 ori Ultima modificare Duminică, 13 Noiembrie 2022 15:31

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.